Kennissessie ‘Cashless in de zorg’
De afgelopen 2 jaar zijn natuurlijk voor meerdere sectoren lastig geweest, maar de zorgsector is als geen ander geraakt door de coronacrisis. We zijn daarom heel blij dat we elkaar live kunnen treffen en samen de mogelijkheden kunnen bespreken rondom digitale innovaties in de zorg. Met als doel de processen te vergemakkelijken voor zowel de zorginstelling als voor de cliënten.
Cashless en persoonlijke zorg
Door de individualisering in de zorg is het belangrijker dan ooit om de wensen van de cliënt centraal te stellen. Rabobank en Straight Systems stellen zorginstellingen in staat om hun processen cashless en persoonlijker in te richten. Cliënten kunnen zo bijvoorbeeld op afstand bestellen bij de lokale bakkers, direct cashless afrekenen met de technische dienst óf zelf kiezen hoe vaak ze de lakens verschoond willen hebben. Met het kassasysteem van Straight Systems in combinatie met Rabo Smart Pay, kunnen cliënten en medewerkers eenvoudig afrekenen met hun persoonlijke pas. Hierdoor behouden cliënten dus hun zelfstandige keuze én verloopt de administratie van zorginstellingen soepel en overzichtelijk.
Groeien via onze partners
Deze oplossingen bieden we ook aan via een netwerk van partners. De partner ontzorgt de ondernemer die eenvoudig gebruik kan maken van deze betaaloplossingen wanneer het hem het beste uitkomt. Dat noemen we banking as a Service. Onze partner zorgt voor een naadloze aansluiting via technische koppelingen.
Deze manier van samenwerken is de coöperatieve Rabobank op het lijf geschreven. Als geen ander weten we al vanaf onze oprichting de krachten te bundelen om ondernemers van dienst te zijn.
Meer weten?
Wil je meer weten over onze producten en diensten? Kijk op: https://www.rabobank.nl/bedrijven/betalen/