Factuur maken
Iedere factuur snel gemaakt en alles overzichtelijk bij elkaar. Zo blijf je in control.
Facturen maken in een handomdraai
Je hebt je handen al vol genoeg als eigen baas. Daarom helpen we je met Rabo Factuurmanagement in Rabo Business Banking. Eenvoudig een factuur opstellen, versturen en verwerken, waar en wanneer jij dit wilt. Zo heb je jouw financiële administratie makkelijk geregeld.
Wat staat er allemaal op een factuur?
Andere factuureisen voor specifieke ondernemers
Vanuit de Belastingdienst gelden er voor specifieke bedrijven andere factuureisen. Als je bijvoorbeeld goederen levert, dan moet je ook op de factuur vermelden wat voor goederen je hebt geleverd en hoeveel. Lever je juist een dienst? Dan ben je verplicht om te vermelden welke diensten je levert en de omvang ervan. Meer informatie lees je op de website van de Belastingdienst.
Zo maak en verstuur je een factuur in Rabo Business Banking
Factuur opstellen
Vul één keer je eigen bedrijfsgegevens, de gegevens van de klant en de geleverde dienst(en) of product(en) in. Er wordt automatisch een betaalverzoek QR code toegevoegd, zodat jouw klant makkelijk en snel kan betalen.
Factuur controleren
Staat alles erop? Bekijk of de factuur volledig en juist is opgemaakt voordat je hem gaat versturen.
Factuur versturen
Deel de factuur vervolgens in PDF met je klant bijvoorbeeld via e-mail of whatsapp.
Eén compleet overzicht van je facturen
In één oogopslag
Zie je al je facturen overzichtelijk bij elkaar. In een voor jou bekende omgeving, geen gedoe meer met allerlei verschillende excelbestanden.
Scherp op je betalingstermijn
We geven je een seintje als een factuur betaald is, nog betaald moet worden of te laat is. De betaalstatus en vervaldatum van de factuur zie je natuurlijk altijd terug in je overzicht.
Rabo Business Banking denkt met je mee
Rabo Business Banking is er voor al je dagelijkse bankzaken. Hoe en waar jij dit wilt gemakkelijk met je mobiel of tablet.