Creditcard activeren
Heb je een nieuwe RaboCard of Rabo GoldCard ontvangen? Activeer deze dan eerst.
Zo activeer je je creditcard
1
En volg de stappen
2
Op het mobiele 06-nummer dat bij ons bekend is
3
Een bevestiging ontvang je per sms en e-mail
4
Creditcard activeren zonder internetbankieren of Rabo App
Wil je geen gebruikmaken van internetbankieren of de Rabo App? Neem dan contact met ons op om je creditcard te activeren.
Wil je wel gebruikmaken van internetbankieren of de Rabo App? Vraag dan Rabo Online Bankieren aan.
Nieuwe pincode
Of je wel of geen nieuwe pincode ontvangt, hangt af van de reden waarom je creditcard wordt vervangen.
Dan krijg je geen nieuwe pincode bij je nieuwe creditcard.
Dan ontvang je je nieuwe creditcard en nieuwe pincode. Deze worden apart van elkaar verstuurd.
Huidige pincode aanpassen
Is je pincode niet handig of wil je om een andere reden een nieuwe code? Verander dan je pincode bij een automaat van Geldmaat. Voer je huidige pincode in en kies voor de menu-optie ‘Pincode wijzigen’.
Veelgestelde vragen
Hulp nodig?
Online klantenservice
Vind je antwoord zelf online
Stel 24/7 je vraag via chat
Sneller antwoord op je vraag
Bel met een van onze medewerkers
Houd rekening met wachttijd
Vind een Rabobank kantoor
Locaties en openingstijden