Rabo eTrade: supportpagina

Op deze pagina onder de paragraaf ‘Aan de slag met Rabo eTrade’ helpen we je als Supervisor graag bij het (eenmalig) inrichten van Rabo eTrade voor jouw organisatie. Onder ‘Dagelijkse Trade zaken in Rabo eTrade’ tref je de hulpmiddelen aan die je op weg helpen bij je dagelijkse Trade activiteiten.

Aan de slag met Rabo eTrade

Wanneer je als 'Supervisor' Rabo eTrade voor het eerst gaat gebruiken, helpen onderstaande hulpmiddelen en instructies je goed op weg om het platform naar wens in te richten. Zo kun je onder andere medewerkers toegang tot het platform geven, per gebruiker tekenbevoegdheden en toegang tot producten inrichten of het dashboard zelf instellen.

Dagelijkse Trade zaken in Rabo eTrade

In Rabo eTrade kun je al je dagelijkse Trade zaken eenvoudig regelen. Als je voor het eerst een Trade product in Rabo eTrade wilt aanvragen of bijvoorbeeld wilt weten hoe je inzicht krijgt in openstaande transacties, kun je met behulp van onderstaande toelichting gelijk aan de slag.

Goed om te weten: via ‘Show Me How’ rechts bovenin de grijze balk krijg je toegang tot de online hulptool.

Veelgestelde vragen over Rabo eTrade

Heb je nog vragen? We hebben de veelgestelde vragen voor je verzameld in bijgaand document. Tip: klik in de inhoudsopgave op een thema, dan ga je direct door naar de vragen en antwoorden van dat thema.

Kunnen we je verder helpen

Voor overige vragen kun je een bericht sturen naar de Trade Service Desk. Of neem telefonisch contact op via (088) 727 11 63 tussen 8:30 – 17:00 uur.