vrouw staat achter kassa

Overstappen naar Rabo Smart Pay

Heb je een bericht ontvangen over je overstap naar Rabo Smart Pay? Dat klopt! Alle sealbag- en pinovereenkomsten gaan over naar Rabo Smart Pay. Het is een kassa die met je meebeweegt; je sluit makkelijk nieuwe betaalmethodes af zoals een creditcard of regelt eenvoudig het verschuiven van je dagafsluiting. Het Rabo Smart Pay Dashboard biedt inzicht en overzicht van sealbagstortingen, eventuele telverschillen en pinbetalingen. Ook bieden we de Rabo Smart Pay App voor klanten met een afstortovereenkomst, hierin kun je gemakkelijk de voormelding van je afstorting doen.

Goed om te weten

Kom je over met je pinoplossing?

    Wanneer je Smart Pay contract geactiveerd is, ontvang je een nieuw pincontract voor je pinautomaat. Na het activeren ontvang je een mail met eventuele vervolginstructies om de pinautomaat over te zetten naar het nieuwe contract. Wanneer je bent overgestapt, zal je huidige contract nog minimaal 3 weken actief zijn. Hierdoor is het mogelijk om zonder problemen te blijven pinnen terwijl het pincontract administratief wordt overgezet.

Voorwaarden

Wil je gebruik maken van een verschoven dagafsluiting? Bekijk dan de afwijkende voorwaarden dagafsluiting.

Veelgestelde vragen over pinnen

Algemene vragen over Rabo Smart Pay

Service en contact

Heb je vragen over het overstappen naar Rabo Smart Pay of hulp nodig bij het invullen van de wizard? Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag.

We zijn op werkdagen bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur op telefoonnummer +31 (088) 727 11 57.
Of mail naar contact@smartpay.rabobank.nl