Veelgestelde vragen
Klik op één van de onderstaande vragen om het antwoord te zien.
Toegang Rabo Business Banking
Een computer met internettoegang, in combinatie met een Rabo Scanner, de Rabo OnlineKey en de bijbehorende pincode.
Welke internetbrowsers worden ondersteund voor Rabo Business Banking?
De Rabobank ondersteunt de nieuwste versie van de volgende browsers:
Google Chrome
Mozilla Firefox
Microsoft Edge
Apple Safari
Het is mogelijk om één Rabo OnlineKey te gebruiken voor zowel Rabo Internetbankieren Professional als Rabo Business Banking.
Voor meer informatie kan je contact opnemen met je contactpersoon bij de Rabobank.
Rabo OnlineKey: algemeen gebruik
Wanneer je de Rabo OnlineKey kwijt bent en nergens kan terugvinden, kan je een vervangende pas aanvragen via jouw contactpersoon bij de Rabobank. Zodra de aanvraag in gang is gezet, wordt de oude pas geblokkeerd.
Wanneer er sprake is van diefstal of een vermoeden van fraude, is het raadzaam om eerst direct de pas te blokkeren via Rabo Interhelp, bereikbaar via (088) 722 67 67. Rabo Interhelp is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar.
Het is mogelijk om voor de Rabo OnlineKey een nieuwe pincode aan te vragen.
Voor meer informatie, kan je contact opnemen met je contactpersoon bij de Rabobank.
Het is niet mogelijk om de pincode van een Rabo OnlineKey te wijzigen.
Na ontvangst van de Rabo OnlineKey, de bijbehorende pincode en Rabo Scanner, is de Rabo OnlineKey te activeren via www.rabobank.nl/activerenzakelijkepas.
Er wordt een 6-cijferige code verstuurd per sms naar het mobiele nummer die is opgegeven tijdens de aanvraag van de Rabo OnlineKey. Deze code is benodigd om de Rabo OnlineKey via de activatiewebsite te activeren. Er zit geen tijdlimiet aan het activeren via sms. Het opgegeven mobiele nummer wordt eenmalig voor activatie gebruikt.
Dit is niet mogelijk, de Rabo OnlineKey werkt alleen in combinatie met de Rabo Scanner.
Voor meer informatie, kan je contact opnemen met je contactpersoon bij de Rabobank.
Rabo OnlineKey: veelvoorkomende foutmeldingen
Deze melding wordt veroorzaakt doordat de Rabo OnlineKey nog niet is geactiveerd. Ga naar www.rabobank.nl/activerenzakelijkepas voor het activeren van de Rabo OnlineKey. De Rabo OnlineKey kan alleen geactiveerd worden in combinatie met de Rabo Scanner.
Voor meer informatie, kan je contact opnemen met je contactpersoon bij de Rabobank.
Zie ook: Hoe activeer ik de Rabo OnlineKey?
Deze melding wordt veroorzaakt doordat driemaal de verkeerde pincode op de Rabo OnlineKey is ingevoerd. Deze Rabo OnlineKey kan niet gedeblokkeerd worden, er moet een vervangend exemplaar worden aangevraagd.
Voor meer informatie, kan je contact opnemen met je contactpersoon bij de Rabobank.
Deze melding wordt veroorzaakt doordat je gegevens niet correct zijn opgevoerd. Neem hiervoor telefonisch contact op met Support Payment Applications, bereikbaar via (088) 72 71 161.
Deze melding wordt veroorzaakt doordat je gegevens niet correct zijn opgevoerd. Neem hiervoor telefonisch contact op met Support Payment Applications, bereikbaar via (088) 72 71 161.