Zakelijk betaalverzoek aanmaken
Stuur eenvoudig facturen of herinneringen met een zakelijk betaalverzoek. Zo krijg je sneller betaald en heb je minder gedoe met contant geld.
Zakelijk betaalverzoek aanmaken
Controleer eerst of je klant een rekening heeft bij een Nederlandse bank.
1
Of klik op de knop 'Betaalverzoek' op de pagina 'Overzicht' in je Rabo App of internetbankieren.
2
Het te ontvangen bedrag is maximaal € 5.000. Vul bij omschrijving bijvoorbeeld het factuurnummer in.
3
Een eenmalig betaalverzoek blijft na aanmaken maximaal 100 dagen geldig. Een betaalverzoek voor meerdere keren blijft na aanmaken 2 jaar geldig.
4
Dit kan via WhatsApp, sms, Facebook Messenger, QR-code of e-mail. De ontvanger kan het bedrag via de link betalen met iDeal.
Wat je moet weten over een zakelijk betaalverzoek
Veelgestelde vragen
Hulp nodig?
Online klantenservice
Vind je antwoord zelf online
Stel 24/7 je vraag via chat
Sneller antwoord op je vraag
Bel met een van onze medewerkers
Houd rekening met wachttijd
Vind een Rabobank kantoor
Locaties en openingstijden