Adres of contactgegevens wijzigen
Ben je verhuisd of heb je een nieuw zakelijk telefoonnummer? De meeste gegevens wijzig je zelf online bij de Kamer van Koophandel.
Vestigingsadres wijzigen
Is het vestigingsadres (bezoekadres) van je organisatie veranderd? Geef dit dan eerst door bij de Kamer van Koophandel (KVK). Zij verwerken je adreswijziging binnen enkele werkdagen in het Handelsregister. En zij geven dit aan ons door. Als je niet bij KVK bent ingeschreven, dan geef je de verhuizing telefonisch aan ons door.
Postadres wijzigen
Wijzigt alleen het correspondentieadres (postadres) van je organisatie? Neem dan telefonisch contact met ons op om dit aan te passen.
Goed om te weten
Een adreswijziging kan betekenen dat andere zaken ook aangepast moeten worden. Bijvoorbeeld de Bedrijven Compact Polis of ZekerVanJeZaak-polis. Controleer daarom je dekking. Heb je betaalautomaten binnen Rabo SmartPay? Pas dan zelf je SmartPay adresgegevens van je verkooppunt(en) aan. Verandert naast je zakelijke adres ook je privéadres? Pas je dit dan aan via internetbankieren of de Rabo App.
Telefoonnummer of e-mailadres wijzigen
Is je telefoonnummer of e-mailadres veranderd? Zorg dat deze altijd bijgewerkt zijn in internetbankieren. Zo komen we direct met je in contact als dat nodig is.
Zo pas je je bedrijfsgegevens aan:
- Klik op de oranje knop hieronder en log in in internetbankieren
- Klik aan de rechterkant op het potloodje bij de gegevens die je wilt veranderen
- Volg de stappen op de pagina
Wil je meer gegevens aanpassen en lukt dit niet? Bel ons dan.