Adres of contactgegevens wijzigen

Ben je verhuisd of heb je een nieuw zakelijk telefoonnummer? De meeste gegevens wijzig je zelf online bij de Kamer van Koophandel. Geef daarna de wijziging door aan ons.

Adres wijzigen

Is het vestigingsadres van je organisatie veranderd? Geef dit dan eerst door bij de Kamer van Koophandel (KVK). Zij verwerken je adreswijziging binnen enkele werkdagen in het Handelsregister. Als de wijziging bij de KVK is verwerkt, neem je contact met ons op. Wij voeren de adreswijziging door in onze administratie.

Wijzigt het correspondentieadres van je organisatie? Neem dan ook telefonisch contact met ons op om dit aan te passen.

Goed om te weten

    Een adreswijziging heeft vaak gevolgen voor je Bedrijven Compact Polis of ZekerVanJeZaak-polis. Controleer daarom je dekking. Heb je betaalautomaten binnen Rabo SmartPay? Pas dan zelf je SmartPay adresgegevens aan. Heeft de zakelijke adreswijziging ook gevolgen voor jouw privé-adres? Dit pas je aan in internetbankieren of de Rabo App.

Telefoonnummer of e-mailadres wijzigen

Is je telefoonnummer of e-mailadres veranderd? Dit pas je zelf aan in internetbankieren. Houd je gegevens altijd actueel. Zo komen we direct met je in contact als dat nodig is.

Zo pas je je bedrijfsgegevens aan:

  1. Klik op de oranje knop hieronder en log in in internetbankieren
  2. Klik aan de rechterkant op het potloodje bij de gegevens die je wilt veranderen
  3. Volg de stappen op de pagina

Wil je meer gegevens aanpassen en lukt dit niet in internetbankieren? Neem dan telefonisch contact met ons op en we regelen het voor je.