Inloggen en ondertekenen met vingerafdrukherkenning
Je logt in en ondertekent opdrachten in de Rabo App op een telefoon of tablet met Touch ID of Fingerprint. Als je dit aan zet in de Rabo App hoef je de 5-cijferige code niet meer te gebruiken.
Zo kun je inloggen en ondertekenen met vingerafdrukherkenning
1
2
Klik nu op de optie(s) waarvoor je je vingafdrukherkenning aan wil zetten
3
4
Je gebruikt vanaf nu je vingerafdruk om in te loggen en betalingen te ondertekenen
Opnieuw instellen bij wijzigen van je vingerafdrukken
Wijzig je de vingerafdruk op je toestel, bijvoorbeeld door een nieuwe afdruk toe te voegen? Dan werkt vingerafdrukherkenning niet meer in de Rabo App. Stel vingerafdrukherkenning opnieuw in via bovenstaande stappen, daarna kun je weer inloggen en ondertekenen met je vingerafdruk.
Veelgestelde vragen
Lees ook
Hulp nodig?
Online klantenservice
Vind je antwoord zelf online
Stel 24/7 je vraag via chat
Sneller antwoord op je vraag
Bel met een van onze medewerkers
Houd rekening met wachttijd
Vind een Rabobank kantoor
Locaties en openingstijden