Wijz Vitaal en Veilig thuis
Na je zeventigste zo lang mogelijk zelfstandig blijven wonen, dat willen we allemaal. Bij veel mensen gaat dit goed maar soms is daar ook wat extra ondersteuning voor nodig. Het belangrijkste is om zo lang mogelijk vitaal te blijven. Zowel op fysiek, psychisch als sociaal vlak. Ook het voorkomen van financieel misbruik is een van de onderwerpen waar Vitaal en Veilig thuis zich sterk voor maakt.
Een thema waar Rabobank in ondersteunt door het geven van voorlichting en op aanvraag bezoek aan huis voor de (tijdelijk) minder mobiele klanten door de medewerker van de Rabo Mobiele BankService.
Een mobiele medewerker Dagelijkse Bankzaken bezoekt klanten in de eigen vertrouwde omgeving en biedt praktische hulp. Bijvoorbeeld het regelen van een volmacht, het wijzigen van een betaalpakket of uitleg over het online regelen van bankzaken. Dit gebeurt bij de klant thuis tenzij een andere locatie beter past. Service van de zaak!
De Mobiele Bankservice is voor klanten die (tijdelijk) minder mobiel zijn door ziekte, ongeval, senioriteit of een lichamelijke beperking. Meer informatie of een afspraak maken? Bekijk de instructievideo op www.rabobank.nl/ijsseldelta of bel 088 722 66 00.