De Mobiele Bankservice van IJsseldelta
Rabobank helpt u graag via onze verschillende kanalen met uw vragen over dagelijkse bankzaken. Soms lukt het alleen niet om op deze manier uw bankzaken zelf te regelen of om daarvoor naar ons kantoor te komen. Om u goed te helpen en daarmee uw zelfredzaamheid te vergroten hebben we de Mobiele Bankservice.
Een mobiele medewerker Dagelijkse Bankzaken bezoekt u in uw eigen vertrouwde omgeving en biedt praktische hulp. Bijvoorbeeld het regelen van een volmacht, het wijzigen van een betaalpakket of uitleg over het online regelen van uw bankzaken. Dit gebeurt bij u thuis tenzij een andere locatie beter past. Het is niet mogelijk om contant geld op te nemen of te storten. De Mobiele Bankservice is voor klanten die (tijdelijk) minder mobiel zijn door ziekte, ongeval, senioriteit of een lichamelijke beperking. Bekijk het filmpje voor een korte uitleg over de Mobiele Bankservice.
“Als mobiele medewerker Dagelijkse Bankzaken ondersteun ik mensen om zelfredzaam te zijn”
Thuis in al uw bankzaken
Met de Mobiele Bankservice zijn we altijd dichtbij en dragen we tegelijkertijd bij aan een duurzame samenleving, zodat ook u uw dagelijkse bankzaken zelf kunt blijven regelen. Manon Walthuis-Pfeiffer, mobiele medewerker Dagelijkse Bankzaken: ‘Het is belangrijk dat je je als mobiele medewerker Dagelijkse Bankzaken goed kunt inleven, dat je bereid bent om iets van jezelf te geven. Ik vertel daarbij over mijn eigen ervaringen als mantelzorger. Dat breekt het ijs. Als mobiele medewerker Dagelijkse Bankzaken ondersteun ik mensen om zelfredzaam te zijn, in een wereld die steeds digitaler wordt. Samen bankieren heet dat bij ons. Ik krijg altijd hele dankbare reacties. Mensen vinden het bijzonder dat we dit doen.’
Een afspraak maken
Kunnen wij u van dienst zijn? Neem dan gerust contact met ons op via 088 722 66 00.
Lees meer over de hulp die wij bieden om zelfstandig te blijven bankieren