Rabobank blijft dichtbij Zuid-Holland Midden

1 juni 2021 16:25

Steeds meer klanten regelen hun bankzaken via internet of via de Rabo App wanneer het hen uitkomt. Daardoor is het bezoek aan onze kantoren sterk teruggelopen. Door de coronacrisis, met als gevolg het noodgedwongen moeten sluiten van een aantal kantoren, is deze ontwikkeling verder versneld.

Rabobank blijft dichtbij

Daarom hebben we besloten de vestigingen op Tobias Asserlaan 1 in Bergschenhoek en Ackershof 67 in Pijnacker te sluiten.

Uiteraard blijven wij graag met jou in contact. De volgende mogelijkheden bieden wij jou hiervoor:

    Online contact en zelf regelen via de Rabo App; Telefonisch jouw bankzaken regelen; Alternatieve Rabobankkantoren en contactpunten in de regio; Geldautomaten en sealbag afstortapparaten van Geldmaat; Extra ondersteuning voor senioren en klanten met een beperking.

De verschillende manieren waarop je ons kunt bereiken, staan hieronder beschreven. Zo blijven we dichtbij.

Wij ontvangen je graag

Jouw Rabobank blijft naast online, ook fysiek voor je bereikbaar. Jij bent de komende maanden van harte welkom op ons kantoor op Buitenhofdreef 2 in Delft voor jouw dagelijkse bankzaken en (op afspraak) voor advies. Kijk voor de openingstijden op de pagina 'Vestigingen en openingstijden' die onder deze alinea is aangegeven. Wilt je weten welke kantoren en contactpunten wanneer geopend zijn in de regio, kijk dan in onderstaand overzicht.

Kantoor BollenstreekBlokhuis 48Lisse
Kantoor Groene Hart NoordStadhuisplein 2Alphen aan den Rijn
Kantoor Leiden-KatwijkSchipholweg 9Leiden
Kantoor Regio Den HaagBezuidenhoutseweg 5Den Haag
Kantoor Regio Den HaagCentrum West 35Zoetermeer
Kantoor WestlandLeehove 65De Lier
Kantoor Zuid-Holland MiddenBuitenhofdreef 2Delft

Overzicht actueel op 14 juni 2021

Online of zelf jouw bankzaken regelen via de Rabo App

Wist je dat vrijwel alle dagelijkse bankzaken 24 uur per dag, 7 dagen per week online geregeld kunnen worden? Ook voor gespecialiseerd advies, zoals advies over een hypotheek, kun je bij ons terecht via een telefoon- of videogesprek. Zo kun je al jouw bankzaken blijven doen zoals je gewend bent, zonder dat je daar de deur voor uit hoeft. Heb je vragen over online bankieren? Veel antwoorden vindt je op Rabobank.nl. Hiervoor typt je jouw vraag in de zoekbalk en je ziet direct waar je de antwoorden kunt vinden. Wilt je iets regelen, zoals een pas aanvragen/blokkeren of een rekening openen? Kijk je dan op Rabobank.nl bij 'Online bankieren' wat je via de Rabo App zelf kunt regelen.

Direct naar Online bankieren op Rabobank.nl

Telefonisch jouw bankzaken regelen

Veel bankzaken kun je ook telefonisch regelen. Heb je ergens hulp bij nodig? Neem dan telefonisch contact met ons op. Bel hiervoor één van onze adviseurs. Zij helpen jou graag.

    Voor particulieren: (088) 722 66 00 Voor bedrijven: (088) 722 66 66

Contant geld storten of opnemen

Voor contant geld kun je terecht bij de automaten van Geldmaat. Het aantal groeit snel, waardoor er altijd een in de buurt is. Heb je hulp nodig bij het opnemen of storten van biljetten? Dan kun je gebruik maken van de dienst Geldmaat plus assistentie in een geselecteerd aantal winkels van Primera, Bruna en The Readshop. Je herkent deze winkels aan de sticker: Geldmaat plus assistentie op de winkeldeur of de etalage. Deze locaties vind je ook op: www.locatiewijzer.geldmaat.nl.

Geldmaat locatiewijzer

Rabo Samen Bankieren

Heb je moeite met het zelf regelen van je bankzaken? En is het niet mogelijk voor je om naar een Rabobankvestiging te gaan? Onze collega's van Rabo Samen Bankieren helpen je graag persoonlijk verder. Ons doel is om jou te helpen en je zelfredzamer te maken. We leggen je uit hoe het werkt.

Bel ons op 088 722 66 00 en vraag naar de service Rabo Samen Bankieren. Maak een afspraak met één van onze medewerkers. Dat kan op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.

Je spreekt af hoe en waar jullie de afspraak hebben: telefonisch, bij je thuis of op een andere locatie.