Ondernemer en intermediair praten over zakelijke financiering

PRISMA

Rabobank gebruikt het systeem PRISMA in de samenwerking met leveranciers. PRISMA is onze Partner Risk and Management Application die zorgt voor een hoogwaardige standaard voor onze Supplier en Source-to-Contract managementprocessen. Door PRISMA kunnen we transparant, snel en efficiënt samenwerken met onze leveranciers.

Voordelen van werken in PRISMA

Werken in PRISMA heeft voor jou als leverancier de volgende voordelen:

    PRISMA biedt een gebruikersvriendelijk platform waarmee je snel en gemakkelijk informatie kunt uitwisselen tussen jou en Rabobank. PRISMA zorgt ervoor dat je op eenvoudige wijze je eigen leveranciersgegevens kunt onderhouden.

Registreren in PRISMA

Ga je met ons samenwerken? Dan ontvang je automatisch een e-mail met een uitnodiging om jezelf als Rabobankleverancier te registreren in PRISMA.

Hoe je je kunt registreren, is afhankelijk van of jouw organisatie al een account heeft op het leveranciersportaal.

    Heeft jouw organisatie nog geen account? Begin bij stap 1. Heeft jouw organisatie al een account? Begin bij stap 3.
PRISMA registratieproces.