Rabobank

Rabo NabestaandenService

Samen stap voor stap de bankzaken van de overledene afronden? Vanaf nu kan dat online met de Rabo NabestaandenService. Dan heb je altijd en overal toegang, wanneer het jou uitkomt. Je hebt direct inzicht in de voortgang en kunt documenten eenvoudig online uploaden.

Rabobank

Wat is de Rabo NabestaandenService?

De Rabo NabestaandenService is een online omgeving voor nabestaanden, die ook klant zijn bij Rabobank. In deze omgeving helpen we je stap voor stap de bankzaken van de overledene af te ronden. Van het melden, documenten aanleveren tot aan het maken van productkeuzes.

Zo werkt de Rabo NabestaandenService

1
Een overlijden doorgeven

Meld het overlijden in je Rabo App of Online Bankieren. Vervolgens hebben we een aantal gegevens van je nodig en nemen we contact op om te (video)bellen.

2
Checken of je bevoegd bent

Niet iedereen mag zomaar de bankzaken voor de overleden persoon afronden. In deze stap controleren we of je hiervoor bevoegd bent.

3
Keuzes doorgeven

Als je bevoegd bent, dan krijg je inzicht in welke producten de overleden persoon bij ons heeft en hoe deze ervoor staan. Per product kies je of je het wilt laten doorlopen, wijzigen of opheffen. Dit hoef je natuurlijk niet in één keer door te geven. Je kunt ook altijd met ons overleggen.

4
Dossier afronden

Als alles geregeld is, ronden we het dossier af. Het dossier blijft dan nog 2 weken bereikbaar in jouw online omgeving.

Onze medewerkers staan voor je klaar

Heb je hulp nodig of vragen over het afronden van bankzaken na een overlijden?

Neem contact met ons op