Betaalpas activeren nieuwe rekening
Heb je een betaalpas en pincode ontvangen voor een nieuwe betaalrekening of gezamenlijke rekening?
Betaalpas niet activeren in deze situatie
Als je bij PostNL hebt getekend voor ontvangst van een geactiveerde betaalpas.
Zo activeer je je betaalpas
1
Nieuwe betaalpas, mobiele telefoon en Rabo Scanner.
2
En volg de stappen.
3
Op het mobiele nummer dat je eerder aan ons hebt doorgegeven. Heb je geen 06-nummer doorgegeven? Neem dan contact met ons op of ga langs bij een Rabobank bij je in de buurt.
4
Betaalpas activeren zonder internetbankieren of Rabo App
Wil je geen gebruikmaken van internetbankieren of de Rabo App? Neem dan contact met ons op om je betaalpas te activeren.
Wil je wel gebruikmaken van internetbankieren of de Rabo App? Vraag dan Rabo Online Bankieren aan.
Veelgestelde vragen
Hulp nodig?
Online klantenservice
Vind je antwoord zelf online
Stel 24/7 je vraag via chat
Sneller antwoord op je vraag
Bel met een van onze medewerkers
Houd rekening met wachttijd
Vind een Rabobank kantoor
Locaties en openingstijden