Inloggen en ondertekenen met vingerafdrukherkenning
Je logt in en ondertekent opdrachten in de Rabo App op een telefoon of tablet met Touch ID of Fingerprint. Als je dit aan zet in de Rabo App hoef je de 5-cijferige code niet meer te gebruiken.
Zo kun je inloggen en ondertekenen met vingerafdrukherkenning
Klik nu op de optie(s) waarvoor je je vingafdrukherkenning aan wil zetten
Je gebruikt vanaf nu je vingerafdruk om in te loggen en betalingen te ondertekenen
Opnieuw instellen bij wijzigen van je vingerafdrukken
Wijzig je de vingerafdruk op je toestel, bijvoorbeeld door een nieuwe afdruk toe te voegen? Dan werkt vingerafdrukherkenning niet meer in de Rabo App. Stel vingerafdrukherkenning opnieuw in via bovenstaande stappen, daarna kun je weer inloggen en ondertekenen met je vingerafdruk.
Vingerafdrukken van meerdere personen op één toestel
Je kunt één of meer vingerafdrukken opslaan op je telefoon of tablet. Misschien logt je partner met zijn vinger óók in op je tablet? Het apparaat denkt dan dat al die opgeslagen vingerafdrukken, dus ook die van je partner, van jou zijn. Je partner kan vervolgens ook inloggen en betalen in de app op dit toestel.
Wil je dit liever niet? Sla dan alleen je eigen vingerafdrukken op in je toestel. Of kies een van de andere manieren van inloggen en ondertekenen.