Betalingsachterstand verzekering

Kun je de premie van je verzekering op dit moment niet betalen? We leggen je uit wat er gebeurt als je de premie niet op tijd betaalt en hoe je een regeling aanvraagt. Dit geldt voor alle verzekeringen waarvoor Rabobank de factuur heeft verstuurd.

Zo vraag je een betalingsregeling aan

Bij een betalingsregeling is het belangrijk dat je ons inzicht geeft in je financiële situatie. Samen bekijken we of deze oplossing bij je past. Heb je een achterstand bij een andere verzekeraar? Bekijk dan de website van de verzekeraar voor meer informatie.

1
Zorg dat je inzicht hebt in je financiële situatie

Maak een overzicht van je inkomsten en uitgaven per maand. Verzamel je bankafschriften van de afgelopen 3 maanden. Houd deze gegevens bij de hand als je contact met ons opneemt. Let op: onze adviseurs kunnen mogelijk andere documenten opvragen.

2
Neem contact met ons op

Bel ons op 088 - 727 1110. Wil je dat wij je bellen? Mail dan je telefoonnummer naar financieelbeheerverzekeren@rabobank.nl

3
Bespreek de mogelijkheden voor een betalingsregeling
4
Je ontvangt per brief een bevestiging van de afspraken

Veelgestelde vragen