Schade melden en pechhulp onderweg

Plonste je e-reader op vakantie net als jij in het zwembad? Of sta je met motorpech langs de kant van de A2? Woon je niet meer veilig door schade? Meld je schade of pech zo snel mogelijk aan Interpolis. Dit kan online of via de telefoon.

Direct je schade melden op Interpolis.nl

Meld je schade zo snel mogelijk aan Interpolis, ook als je in het buitenland bent.

Voordat je schade meldt

Heb je schade? Verzamel dan eerst de gegevens die je nodig hebt om je melding te doen bij Interpolis.

    Je polisnummer Naam, adres en telefoonnummer van de persoon die de schade heeft gemaakt Bonnetjes met daarop de nieuwprijs of aankoopprijs van het beschadigde product Het adres van je hotel in het buitenland of in Nederland, als je op vakantie bent

Schade is gemeld, wat nu?

Je belt met een schadebehandelaar van Interpolis om de schade te bespreken. Hij vertelt wat je moet doen nadat je de schade hebt gemeld. Interpolis beoordeelt de schade binnen 3 tot 10 werkdagen. Bij schade door storm of hagel handelt Interpolis de schade direct af.

Krijg je geld van je verzekering? Dan ontvang je het bedrag binnen 2 werkdagen nadat je melding is goedgekeurd.

Schade aan auto of caravan

Moet de schade aan je auto of caravan hersteld worden? Ga dan naar een herstelbedrijf waarmee Interpolis samenwerkt. Dan krijg je extra voordelen.

    Reparatie met originele merkonderdelen Een vervangende auto tijdens het herstel Alle kosten regelt het herstelbedrijf direct met Interpolis FOCWA/BOVAG garantie op herstel Je caravan krijgt een veiligheidskeuring