Rabo OnlineKassa Support

Om Rabo OnlineKassa te kunnen gebruiken, doorloop je een aantal stappen. Om jouw webwinkel te koppelen met Rabo OnlineKassa vind je op deze supportpagina alle hulpmiddelen en instructies voor jou of je webbouwer.

Koppelen van Rabo OnlineKassa aan jouw webwinkel

Voor het gebruik van Rabo OnlineKassa moet er een koppeling gelegd worden met jouw webwinkel. Dit vereist technische kennis, daarom kan het handig zijn om een webbouwer hiervoor in te schakelen.

De koppeling zorgt ervoor dat er vanuit de webwinkel voor elke betaling een betaalverzoek wordt verstuurd naar de Rabo OnlineKassa-server en dat de webwinkel de responsberichten kan ontvangen en verwerken. De koppeling kan op twee verschillende manieren. Je kunt gebruikmaken van voorbeeldcodes (SDK/API) waarmee je de koppeling van Rabo OnlineKassa met jouw webwinkel zelf kunt bouwen. Je kunt ook kiezen voor een plug-in, hierdoor hoef je geen eigen code te schrijven en wordt de installatie eenvoudiger.

Hulp bij installatie

Webbouwer

Overig

Rabo OnlineKassa gebruiken

Betaalmethoden

Refunden

Overig

Service en support

Op deze supportpagina staat uitleg over de meest voorkomende processen en kun je de meest gestelde vragen zien. Heb je een vraag over hoe je een bepaald proces stap voor stap moet doen? Zie dan de handige stap-voor-stap handleidingen voor Rabo OnlineKassa die op deze pagina staan. Wil je meer uitgebreide informatie over Rabo OnlineKassa? Zie dan onze uitgebreide Rabo Smart Pay handleiding:

Service & Contact

Staat je vraag niet op onze supportpagina? Neem dan contact met ons op.

    Telefoonnummer: +31 (088) 727 11 57. Bereikbaar op werkdagen van: 8.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.30 uur. E-mail: contact@smartpay.rabobank.nl.