Rabo PinBox Support

Met Rabo PinBox kies je de pinautomaat die past bij jouw onderneming. Je bepaalt zelf of je een pinautomaat koopt of huurt. Op deze supportpagina vind je alle hulpmiddelen en ondersteuning voor installatie en gebruik van jouw Rabo PinBox.

Installeren en gebruiken van jouw Rabo PinBox

Voor het installeren en gebruiken van jouw PinBox zijn de volgende handleidingen beschikbaar. In deze handleidingen lees je onder andere wat er in het pakket van jouw Rabo PinBox levering zit, hoe je ziet of de terminal volledig is opgeladen en hoe je een wachtwoord voor refunds instelt.

Hieronder vind je instructies voor een aantal belangrijke processen van de Rabo PinBox die via het Rabo Smart Pay dashboard verlopen.

Veelgestelde vragen

Bekijk de antwoorden op de veelgestelde vragen over Rabo PinBox.

Service en support

Op deze pagina krijg je uitleg over de meest voorkomende processen en kun je de meest gestelde vragen zien. Heb je een vraag over hoe je een bepaald proces stap voor stap moet doen? Zie dan de handige stap-voor-stap instructies voor Rabo PinBox die op deze pagina staan. Wil je meer uitgebreide informatie over Rabo PinBox? Zie dan onze uitgebreide Rabo Smart Pay handleiding:

Service & Contact

Staat je vraag niet op onze supportpagina? Neem dan contact met ons op.

    Telefoonnummer: +31 (088) 727 11 57. Bereikbaar op werkdagen van: 8.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.30 uur. E-mail: contact@smartpay.rabobank.nl.