Tips voor een succesvol terrasseizoen
Het terrasseizoen is weer begonnen! Een mooie gelegenheid voor jou als horecaondernemer om extra inkomsten te halen. Met deze tips haal je het meeste uit jouw terras en bied je gastvrijheid via de allerlaatste betaalmogelijkheden.
Speel in op de betaalwens van jouw klanten
Betaalden mensen een paar jaar geleden nog massaal met cash, tegenwoordig is het digitaal wat de klok slaat. En de ontwikkelingen gaan alleen maar door. Ben jij als ondernemer in de horeca op de hoogte van de laatste betaaltrends? Lees ze hier en maak er gebruik van.
Nieuw! Tap to Pay in de horeca
De allernieuwste betaalmethode is Tap to Pay. Daarmee kun je als horecaondernemer gasten op het terras laten afrekenen door hun mobiel of betaalpas tegen jouw smartphone te houden. Het werkt zowel op iPhone als Android.
Maak je gebruik van een eigen app? Dan kun je ook kiezen voor de Rabo SmartPin app-in-app koppeling. Je kunt klanten dan laten betalen via zowel Rabo SmartPin met de kaartlezer, als Tap to Pay op je mobiele telefoon.
Als je nu Tap to Pay afsluit, profiteer je ook nog eens van een aantrekkelijke korting!
Creditcard? Ja natuurlijk!
Als horecaondernemer wil je liever geen ‘nee’ verkopen. Dus ook niet als iemand op het terras wil betalen met creditcard. Voor toeristen de normaalste zaak van de wereld, maar ook in Nederland steeds populairder. Accepteer daarom ook creditcards op je pinautomaat. Zo laat je klanten betalen zoals zij willen én loop jij geen omzet mis.
In Rabo Smart Pay regel je eenvoudig dat jouw pinautomaat zowel Mastercard als Visa creditcards accepteert.
30% meer omzet dankzij QR-codes
Steeds meer horecaondernemingen laten hun klanten bestellen en betalen via QR-codes. Rabobank werkt samen met diverse kassaleveranciers die dit ondersteunen. Dankzij een koppeling met Rabo Smart Pay kunnen klanten op het terras betalen zoals zij willen en heb jij altijd inzicht en overzicht.
Hoe moeder van Loetje en Beers & Barrels ultieme gastvrijheid biedt
Van studenten tot jonge gezinnen. Met meer dan 75 cafés en restaurants in Nederland bedient Restaurant Company Europe (RCE) diverse doelgroepen. Snel en klantvriendelijk afrekenen via Rabo Smart Pay past bij het streven naar de ultieme gastbeleving
De pinoplossingen van Rabobank
Je klanten laten betalen op het terras? Dat kan natuurlijk ook gewoon via een pinapparaat. Dat is veilig en snel. Bovendien speel je hiermee in op de ontwikkeling dat steeds minder mensen cash geld bij zich hebben. Wil je weten welk pinapparaat het beste past bij jouw terras? Vul de keuzehulp in en kom er in een paar klikken achter.
Snel en makkelijk: Rabo SmartPin
Heb je nog geen pinapparaat voor je terras? Kies dan voor Rabo SmartPin. Daarbij maak je je van een smartphone eenvoudig een mobiel pinautomaat.
Pas vergeten? Geen probleem met iDEAL QR-code voor Rabo SmartPin
Drankjes en lunch op het terras zijn met veel smaak door de klant verorberd. En dan zal je zien: portemonnee vergeten of de betaalpas kwijt. Met iDEAL QR in de Rabo SmartPin App kan je klant toch eenvoudig betalen. Het enige dat je klant bij zich moet hebben is een smartphone met een mobiel bankieren app. En het enige dat jij nodig hebt, is je smartphone of tablet met de Rabo SmartPin App.
Drukte: extra pinapparaten bestellen?
Verwacht je topdrukte op het terras? Via Rabo Smart Pay kun je snel extra pinapparaten bestellen. Bovendien krijg je via het bijbehorende dashboard een goed inzicht over alle inkomsten.
Rabo Smart Pay voor al je terrasbetalingen
Met Rabo Smart Pay laat jij als ondernemer in de horeca altijd je klanten betalen op de manier zoals zij dat zelf willen. Bovendien heb je via het dashboard altijd inzicht in alle betaalstromen.