Hypotheekoverzicht voor je klant in de Rabo App
Een betere woontoekomst gaat ook om financiële rust. De Rabo App kan je klant helpen. In de app krijg je inzicht in de verloop van je hypotheek en ontvang je verschillende tips over het verlagen van je maandlasten. Zo houd je klant grip op zijn of haar geldzaken. En kan jij je klant verder adviseren over de eventuele mogelijkheden bij het aanpassen van de hypotheek, mocht dat nodig zijn.
Inzicht in de hypotheek via de Rabo App
Met de app krijgt je klant toegang tot het Hypotheekoverzicht, waar hij of zij direct inzicht heeft in het verloop van de hypotheek. Daarnaast ontvangt je klant gepersonaliseerde tips. Bijvoorbeeld met mogelijkheden om de maandlasten verlagen. Of opties voor het verduurzamen van de woning. Dit kun je ook goed gebruiken tijdens een adviesgesprek over bijvoorbeeld oversluiten of verbouwen.
Verandering van inkomen
Er bestaat altijd een kans dat het inkomen van je klant wijzigt. Dan is het voor je klant fijn om te weten dat hij of zij nog steeds de hypotheek kan betalen. In de Rabo App kan je klant met de handige functie ‘Wat als mijn inkomen wijzigt’ in vijf minuten checken wat minder inkomen betekent voor de betaalbaarheid van de hypotheek. Blijkt dat aanpassingen nodig zijn? Dan kan jij samen met de klant kijken naar de mogelijkheden.
Het hypotheekverloop van je klant
De Rabo App geeft je klant inzicht in het hypotheekverloop. In de app vind je een overzicht van allerlei belangrijke momenten, zoals het einde van de rentevaste periode, de uitkering van een spaarverzekering of het bereiken van de AOW-leeftijd. Ook ontvangt je in de app een overzicht van de rente, aflossingen, premies en inleggingen. Zo weet je klant precies welke lasten hij of zij wanneer kan verwachten. Toch fijn!
Misschien heeft je klant nog een van de volgende vragen
Samenwerken met de Rabobank
Nog geen aansluiting bij Rabobank maar wel geïnteresseerd in onze producten?