Documenten, formulieren en tools
Alle hulpmiddelen voor het adviseren van een Rabobank Hypotheek
Rabobank voor intermediairs: alles voor jouw klanten
Bij Rabobank geloven we in persoonlijk contact. Zowel met onze klanten, als met onze intermediairs. Of het nu gaat om een hypotheekaanvraag of advies tijdens de looptijd van de hypotheek: wij helpen je om jouw klanten te voorzien van het juiste advies. Ontdek wat je nog meer van onze samenwerking mag verwachten of ga aan de slag met onze hulpmiddelen.
Waar ben je naar op zoek?
De juiste hypotheek voor jouw klant
Iedere klantsituatie is anders. Daarom bieden wij verschillende hypotheekproducten en -oplossingen aan. Wij denken met je mee en adviseren waar nodig. Zo werken wij samen aan onze ambitie om zoveel mogelijk klanten financieel gezond te laten wonen.
Blijf op de hoogte van wat er speelt in de woningmarkt
De economen van Rabo research reflecteren elk kwartaal op de markt. Lees hier de laatste kwartaalberichten.
Dit mag je van ons verwachten
Een persoonlijk en lokaal team als aanspreekpunt
Je krijgt een vast aanspreekpunt dat jouw uitdagingen begrijpt en met je meedenkt. Persoonlijk en dichtbij zitten in ons coöperatieve karakter. En korte lijnen werken lekker snel.
Mogelijkheid om aanvragen voor te bespreken
Heb je een specifiek dossier waarbij je onze expertise kunt gebruiken? Of heb je vragen over de haalbaarheid van een aanvraag? We staan voor je klaar en denken met je mee. Zelfs als je nog geen compleet dossier indient.
Maak gebruik van onze kennis en expertise
Via onze nieuwsbrief houden we je op de hoogte van trends en ontwikkelingen in de woningmarkt. Ook organiseren we meerdere keren per jaar webinars en events om jou te verbinden met ons netwerk en jou te voorzien van relevante kennis en informatie.
Ben je intermediair en wil je met ons samenwerken?
Neem contact met ons op!