Problemen met salaris uitbetalen

Heb je een probleem met salaris uitbetalen? Wij zoeken samen met je uit wat er aan de hand is.

Als salaris uitbetalen niet lukt

Het salaris staat nog steeds niet op de rekening van je werknemer. Heel vervelend, zeker nu hij zijn vaste lasten moet betalen. Hieronder vind je de meest voorkomende oorzaken.

Salarisbatch annuleren

Je ziet tot je schrik dat je te veel geld hebt overgemaakt in je salarisbatch. Dat is wel héél erg aardig! Gelukkig is het in sommige gevallen te herstellen.

    De salarisbatch heeft nog de status ‘Openstaand’ in Rabo Business Banking (Pro): Je kunt de batch zelf annuleren (klik op het kruisje achter de betaalopdracht) of wijzigen (klik op het potloodje). Geef daarna goedkeuring zodat je de betaling écht annuleert of wijzigt. Wil je een losse betaling uit de batch annuleren? Dit is mogelijk als je de betaalopdracht nog niet hebt ondertekend. Het geld is al weg: We kunnen de hele salarisbatch niet voor je terughalen. Wil je een losse betaling terugstorten? Neem contact met ons op.

Te veel betaald door een storing

Zie je dat je door een storing in ons systeem je werknemers dubbel hebt betaald? Hopelijk heeft je personeel nog geen vakantie naar de tropen geboekt. We kunnen je geld namelijk terughalen via een herstelboeking. Neem direct contact met ons op.

Andere probleem met salaris uitbetalen

Denk je dat het probleem door iets anders komt? Neem dan contact met ons op.

Veelgestelde vragen