Betaalpas blokkeren

Als je je betaalpas kwijt bent, blokkeer deze dan zo snel mogelijk.

Zo blokkeer je je betaalpas

Kun je nog inloggen in internetbankieren of de app zonder Rabo Scanner? Volg dan de stappen hieronder. Neem anders contact met ons op.

  1. Klik op 'Blokkeer je betaalpas' hieronder
  2. Verplaats het schuifje naar links
    'Betaalpas is actief' verandert nu naar 'Betaalpas is geblokkeerd'. De blokkade gaat direct in en duurt zo lang als je wilt.

Betaalpas deblokkeren

Heb je je geblokkeerde betaalpas toch weer teruggevonden? Fijn! Als je je betaalpas hebt geblokkeerd, kun je hem op dezelfde manier ook deblokkeren. Verplaats het schuifje dan naar rechts.

Nieuwe betaalpas aanvragen

Is je betaalpas gestolen of weet je zeker dat je hem kwijt bent? Vraag dan een nieuwe pas aan. We blokkeren de verloren of gestolen betaalpas direct voor je.

Tip!
Als je eenmaal een nieuwe pas hebt aangevraagd, dan kun je de oude pas niet meer deblokkeren als je hem toch terugvindt. Wacht dan op je nieuwe betaalpas.

Veelgestelde vragen