Betaalpas deblokkeren
Je kunt je betaalpas vaak zelf deblokkeren in de Rabo App of internetbankieren. Bijvoorbeeld als je je betaalpas kwijt was en weer gevonden hebt, of als je te vaak een foute pincode gebruikte.
Zo deblokkeer je je betaalpas
Heb je je betaalpas zelf geblokkeerd of heb je ons gevraagd dit te doen? Volg dan deze stappen. Je betaalpas online deblokkeren kan alleen als je kunt inloggen zonder Rabo Scanner.
- Klik op 'Deblokkeer je betaalpas' hieronder
- Verplaats het schuifje naar rechts
'Betaalpas is geblokkeerd' verandert nu naar 'Betaalpas is actief'. Je betaalpas is nu gedeblokkeerd.
Stappenplan om je betaalpas te deblokkeren
In de meeste gevallen kan je zelf je pas deblokkeren. Check eerst even welke pas je hebt.
Welke betaalpas heb je?
Betaalpas van Maestro
Betaalpas van Mastercard of Visa
Pincode opnieuw aanvragen
Je pincode vergeten? Dat kan gebeuren. Vraag kosteloos online je pincode aan. Je krijgt deze om veiligheidsredenen per post opgestuurd.
Nieuwe betaalpas activeren
Heb je een nieuwe betaalpas gekregen maar doet deze het niet? Waarschijnlijk moet je de nieuwe betaalpas alleen nog activeren.
Veelgestelde vragen
Hulp nodig?
Online klantenservice
Vind je antwoord zelf online
Stel 24/7 je vraag via chat
Sneller antwoord op je vraag
Bel met een van onze medewerkers
Houd rekening met wachttijd
Vind een Rabobank kantoor
Locaties en openingstijden