Betaling betwisten
Heb je een betaling gedaan met je creditcard en komt de verkoper zijn afspraak niet na? Dan is het mogelijk om je betaling terug te vragen. We leggen uit hoe je een betaling kunt betwisten.
Je kunt een betaling terugvragen als
Welke informatie hebben we nodig
In een aantal gevallen hebben we aanvullende informatie van je nodig om de betwisting te kunnen behandelen. Deze informatie vragen we per e-mail bij je op.
Zo vraag je een betaling terug
Voldoet de betaling die je wil betwisten aan bovenstaande voorwaarden? Neem dan contact met ons op zodat we je verzoek in behandeling kunnen nemen.
Fraude of misbruik melden
Heeft iemand met je creditcard betaald zonder toestemming? Of zie je op het afschrift van je creditcard een bedrag dat onterecht is afgeschreven? Bel ons dan op +31 88 722 66 00, 24 uur per dag, 7 dagen per week.
Algemene voorwaarden van de creditcard
Hulp nodig?
Online klantenservice
Vind je antwoord zelf online
Stel 24/7 je vraag via chat
Sneller antwoord op je vraag
Bel met een van onze medewerkers
Houd rekening met wachttijd
Vind een Rabobank kantoor
Locaties en openingstijden