Vrouwelijke osteopaat behandelt patient die op behandelstoel ligt

Rabo SmartPin voor ondernemers: osteopathie

Betalingen en facturen zijn storende factoren, vindt Jenny Levitt-Sanders, die sinds 2009 een eigen osteopathie-praktijk heeft in Eindhoven. “Dankzij SmartPin kan ik echter volledig in dialoog blijven met mijn cliënt, zonder teveel met de betaling bezig te zijn. Het menselijke en zakelijke komen daardoor in feite organisch samen.” Rabo SmartPin is de mobiele pinoplossing voor de ondernemer die zijn klanten het gemak van pinnen wil aanbieden. Klanten betalen via je smartphone of tablet met de Rabo SmartPin kaartlezer.

Vrouwelijke klant houdt Rabo pinpas vast terwijl osteopaat het SmartPin-apparaat aanbiedt

Gebruiksvriendelijk, klein en handzaam

Geen enkele ondernemer wil achter zijn geld aan hoeven zitten, maar zeker in het geval van therapeute Jenny is dit niet prettig. Zij werkt vooral met en voor mensen, die bij haar komen met uiteenlopende klachten. “De meeste mensen zijn niet gewend dat ze direct na een consult moeten betalen, meestal verloopt dit via de zorgverzekering. Je moet gezondheid en zakelijk afronden dan zien te combineren. Als cliënten dan de mogelijkheid hebben om eenvoudig te kunnen pinnen, ervaren ze dat vaak als erg prettig.”

Rabo SmartPin is de mobiele pinoplossing voor de ondernemer die zijn klanten het gemak van pinnen wil aanbieden. Klanten betalen via je smartphone of tablet met de Rabo SmartPin kaartlezer.

Ideaal voor administratie

In principe vraagt Jenny haar cliënten om via pin te betalen, in plaats van contant betalen of overboeken. “Het is voor mijn administratie ideaal. Ik hoef geen betalingen te checken, want ik zie direct of de transactie geslaagd is. Bovendien werkt Rabo SmartPin snel, dus de betaling is zo afgehandeld.”

Eenvoudig pinnen geeft rust

En de kosten voor Rabo SmartPin? “Het gemak van het eenvoudig pinnen en de rust die dit geeft, is me zeker wat waard. Bovendien scheelt het me een hoop vergeten betalingen en aan het einde van het kwartaal heb ik minder herinneringen te versturen.” De therapeute heeft plannen voor uitbreiding, een samenwerkingsverband in een praktijk op een grotere locatie. De Rabo SmartPin gaat zeker mee: “Ik zou Rabo SmartPin zeker aanbevelen. Vanuit onze beroepsvereniging worden we steeds meer richting een digitale werkwijze gestuurd, dit helpt daar zeker aan bij.”