Zakelijke betaalpas deblokkeren

Je kunt je zakelijke betaalpas vaak zelf deblokkeren in de Rabo App of internetbankieren. Bijvoorbeeld als je je betaalpas kwijt was en weer gevonden hebt, of als je te vaak een foute pincode gebruikte.

Zo deblokkeer je je zakelijke betaalpas

Heb je je betaalpas zelf geblokkeerd of heb je ons gevraagd dit te doen? Volg dan deze stappen. Je betaalpas online deblokkeren kan alleen als je kunt inloggen zonder Rabo Scanner.

  1. Klik op 'Deblokkeer je betaalpas' hieronder
  2. Verplaats het schuifje naar rechts
    'Betaalpas is geblokkeerd' verandert nu naar 'Betaalpas is actief'. Je betaalpas is nu gedeblokkeerd.

Pincode opnieuw aanvragen

Je pincode vergeten? Dat kan gebeuren. Vraag kosteloos online je pincode aan. Je krijgt deze om veiligheidsredenen per post opgestuurd.

Nieuwe betaalpas activeren

Heb je een nieuwe betaalpas gekregen maar doet deze het niet? Waarschijnlijk moet je de nieuwe betaalpas alleen nog activeren.

Rabo OnlineKey geblokkeerd

Een Rabo OnlineKey die geblokkeerd is, kun je niet deblokkeren. Zeg de OnlineKey op en vraag een nieuwe aan.