Zakelijke betaalpas deblokkeren

In veel gevallen kun je je zakelijke betaalpas gewoon zelf deblokkeren. Bijvoorbeeld als je de pas zelf hebt geblokkeerd omdat je hem kwijt was. Of als je te vaak een verkeerde pincode intoetste. We leggen voor verschillende situaties uit hoe je dit doet.

Zakelijke betaalpas deblokkeren

Je kunt op verschillende manieren je betaalpas blokkeren. Hoe je je betaalpas kunt deblokkeren, hangt af van de manier waarop je pas is geblokkeerd. We leggen het per manier uit.

Zakelijke betaalpas zelf deblokkeren

Had je je zakelijke betaalpas geblokkeerd omdat je deze kwijt was, maar heb je de pas nu weer teruggevonden? Fijn! In dat geval kun je de pas ook zelf online weer deblokkeren. Dit lukt alleen als je kunt inloggen zonder Rabo Scanner en je browser of toestel hebt geregistreerd. Heb je bij het inloggen altijd de Rabo Scanner nodig en maak je geen gebruik van de Rabo App? Neem dan contact met ons op.

1
Inloggen

Log in in internetbankieren of de Rabo App

2
Ga naar 'Instellingen'
3
Kies ‘Passen en creditcards’ en druk daana op 'Betaalpassen'
4
Kies je betaalpas
5
Kies 'Betaalpas deblokkeren'
6
Verplaats het schuifje zodat het groen is

Je kunt je betaalpas direct weer gebruiken

Rabo OnlineKey geblokkeerd

Een Rabo OnlineKey die geblokkeerd is, kun je niet deblokkeren. Zeg de OnlineKey op en vraag een nieuwe aan.