Zakelijke betaalpas gestolen of kwijt
Is je zakelijke betaalpas gestolen of ben je deze kwijt? Blokkeer deze dan en vraag een nieuwe pas aan.
Betaalpas blokkeren
Verwacht je je zakelijke betaalpas nog terug te vinden? Blokkeer deze dan tijdelijk.
Inloggen zonder betaalpas
Kun je nog inloggen zonder betaalpas? Bijvoorbeeld met je 5-cijferige code, QR-code, gezichts- of vingerafdrukherkenning. Volg dan de stappen hieronder.
Zo vraag je een nieuwe zakelijke betaalpas aan
Goed om te weten
Je ontvangt de nieuwe zakelijke betaalpas binnen 3 tot 5 werkdagen. De pincode blijft hetzelfde. Zodra je de nieuwe betaalpas gebruikt om te betalen of geld te pinnen, blokkeren wij de oude betaalpas. Heb je je oude pas alsnog gevonden? Dan kan je deze niet meer gebruiken. Knip de pas en de chip door en gooi de pas weg.
Ik kan niet meer inloggen
Neem dan contact met ons op. We zorgen ervoor dat je binnen 3 tot 5 werkdagen een nieuwe zakelijke betaalpas krijgt en dat je oude wordt geblokkeerd.