Zakelijke betaalpas kapot of werkt niet meer
Vraag zelf een nieuwe zakelijke betaalpas aan als je pas niet meer werkt of kapot is. Controleer wel eerst of dit echt nodig is.
Controleer of een nieuwe betaalpas nodig is
Zelf een nieuwe pas aanvragen
Goed om te weten
Je ontvangt de nieuwe zakelijke betaalpas binnen 3 tot 5 werkdagen. De pincode blijft hetzelfde. Zodra je de nieuwe betaalpas gebruikt om te betalen of geld te pinnen, blokkeren wij de oude betaalpas.
Ik kan niet meer inloggen
Kun je niet meer inloggen in de Rabo App of in Rabo Business Banking (Pro)? Vraag dan een collega om voor jou een vervangende pas aan te vragen. Alleen collega’s met de rol Eigenaar, Beheerder of BeheerderPlus in Rabo Business Banking (Pro) kunnen een vervangende pas voor je aanvragen.
Ben je zelfstandig ondernemer of maken je collega’s geen gebruik van Rabo Business Banking (Pro) of de Rabo App? Neem dan contact met ons op.