Zakelijke betaalpas kapot of werkt niet meer

Vraag zelf een nieuwe zakelijke betaalpas aan als je pas niet meer werkt of kapot is. Controleer wel eerst of dit echt nodig is.

Controleer of een nieuwe betaalpas nodig is

    Bekijk de einddatum: is deze verlopen, dan hebben we al een nieuwe pas naar je opgestuurd. Niet ontvangen? Controleer of we het juiste adres van je hebben en neem anders contact met ons op. Controleer of je pas geactiveerd is voor internetbankieren. Lukt betalen via iDEAL niet? Dat hoeft niet te betekenen dat je pas niet werkt. Controleer voordat je een vervangende pas aanvraagt of je geld kunt opnemen en online kunt bankieren. Is dat het geval? Probeer dan later opnieuw te betalen met iDEAL. Misschien is er namelijk een storing bij iDEAL. Lukt het dan weer niet? Neem in dat geval contact met ons op.

Zelf een nieuwe pas aanvragen

1
Log in in internetbankieren of de Rabo App
2
Ga naar 'Instellingen'
3
Kies 'Passen en creditcards’
4
Klik op 'Betaalpassen' en kies de betaalpas die je wil vervangen
5
Kies 'Betaalpas vervangen'
6
Selecteer de reden van je aanvraag en druk op 'Volgende'
7
Klik op 'Bevestigen'

Goed om te weten

Je ontvangt de nieuwe zakelijke betaalpas binnen 3 tot 5 werkdagen. De pincode blijft hetzelfde. Zodra je de nieuwe betaalpas gebruikt om te betalen of geld te pinnen, blokkeren wij de oude betaalpas.

Ik kan niet meer inloggen

Kun je niet meer inloggen in de Rabo App of in Rabo Business Banking (Pro)? Vraag dan een collega om voor jou een vervangende pas aan te vragen. Alleen collega’s met de rol Eigenaar, Beheerder of BeheerderPlus in Rabo Business Banking (Pro) kunnen een vervangende pas voor je aanvragen.

Ben je zelfstandig ondernemer of maken je collega’s geen gebruik van Rabo Business Banking (Pro) of de Rabo App? Neem dan contact met ons op.