Problemen met internetbankieren

We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je altijd en overal kunt bankieren. Krijg je een foutcode of foutmelding? Of heb je een ander probleem bij internetbankieren, bijvoorbeeld met de Rabo Scanner? Kijk dan hier hoe je dit meestal zelf kunt oplossen.

Storing

Soms is er een storing en werkt de Rabo App, internetbankieren of iDEAL niet goed. We adviseren dan om op een later moment in te loggen of je betaling te doen.

Veel voorkomende problemen met internetbankieren oplossen

Lukt het niet om in te loggen of te betalen? Vaak los je dit eenvoudig zelf op. Bijvoorbeeld door je cookies te verwijderen of de link in je favorieten te bij te werken. We hebben een aantal problemen en oplossingen op een rijtje gezet.

Browser en besturingssystemen

Heb je vaker problemen met internetbankieren of werken de tips voor de meest voorkomende problemen niet? Dan kan het zijn dat je werkt met een browser of besturingssysteem die we niet (meer) ondersteunen. Bekijk of je laptop, computer, tablet of smartphone toe is aan een update.

Check de foutmelding

Zie je een foutcode of foutmelding als je inlogt in internetbankieren? Of zie je geen foutcode maar lukt het toch niet om in te loggen? Doe de foutmeldingcheck en lees wat je kunt doen.

Doe de foutmeldingcheck