Je creditcard activeren met Rabo Scanner
Tip! Heb je ook een nieuwe zakelijke betaalpas ontvangen? Activeer dan eerst je betaalpas en daarna je Rabo BusinessCard.
Je bent de wettelijk vertegenwoordiger als je als bestuurder van je bedrijf bent ingeschreven in de Kamer van Koophandel. Ook sta je zo bij Rabobank geregisteerd.
Nadat je creditcard is geactiveerd
Veelgestelde vragen
Creditcard activeren lukt niet, wat moet ik doen?
Heb je geen activatiecode ontvangen? Dan is je mobiele telefoonnummer niet bij ons bekend. je kunt deze eenvoudig toevoegen in de Rabo App.
- Open de Rabo App.
- Kies 'Profiel'. Dit is het symbool rechtsboven in je scherm
- Selecteer je gebruikersnaam en kies daarna 'Contactgegevens wijzigen'.
- Vul je mobiele telefoonnummer in.
- Binnen drie dagen is het mogelijk om met een activatiecode je credticard te activeren.
Is het dan nog niet gelukt en ben je de wettelijk vertegenwoordiger van het bedrijf of heb je de rol 'Beheerder(Plus)'? We helpen je graag op een van onze vestigingen. Vergeet niet je creditcard en je geldige legitimatiebewijs, zoals je paspoort, mee te nemen.
Kan ik mijn creditcard ook telefonisch activeren?
Nee, je kunt je zakelijke creditcard niet telefonisch activeren.
We willen namelijk niet dat iemand misbruik maakt van je creditcard. Daarom vragen we je om je wettelijk vertegenwoordiger in te laten loggen met betaalpas en Rabo Scanner. Telefonisch activeren is minder veilig, omdat we telefonisch niet goed kunnen controleren wie je bent.